Söndag

HEJ! Jag har inte riktigt hunnit med att uppdatera här.. Jag satt i flera timmar igår och bara försökte förstå mig på hur jag skulle få över studentbilderna från kameran till macen, försökte få upp bilder på facebook och här men ingenting fungerade. Sen kom Fredrik och fixade det på en kvart... Haha, vad hade jag gjort utan honom?! 
 
Jag tänkte skriva lite om hur min student gick till och så nu samt publicera en MASSA bilder. Jag har över 500 bilder så jag lovar att det kommer bli måååånga delar. Men det är ju bara roligt, eller hur? Håll utkik! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|