Studentfirande

Hej på er! Jag har inte riktigt haft tid till att uppdatera bloggen nu ett par dagar. Jag åkte ju till Fredrik i torsdags efter Högbo och åker hem imorgon. Igår, fredag, tog han studenten så hela dagen (och natten) gick åt att fira honom!
 
Först skjutsade jag honom till skolan på morgonen, sedan åkte jag med Fredriks familj tillbaka dit för att se utspringet. Sedan var det mottagning i en lokal där dom bor med god mat och dricka. Det var superroligt att träffa några från Fredriks släkt också! Efter mottagningen vilade vi några timmar och sedan följde jag med han och hans kompisar/klass ut. Vi var på Colosseum, en klubb vid Globen. Vi kom hem seeeeent igår kväll, eller tidigt idag - det beror på hur man ser på det, haha - och hade en riktig sovmorgon! 
 
Idag har vi bara tagit det lugnt och nu på kvällen var vi hos Fredriks mamma och åt grillat med ananaspaj till efterrätt. Sedan var vi ut på en promenad vid vattnet, och nu är vi tillbaka hos hans pappa. I morgon åker vi hem på förmiddagen. Tillbaka till verkligheten och mina älskade hästar! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|