Ett snabbt hej

Hej på er! Allt bra idag? Med mig är det bra, men lite trött nu. Det är farligt att äta mat, dricka kaffe och ta det lugnt, haha. Innan middagen var jag ute och red Frolle och fixade stallet och innan det har jag varit i ladugården med mamma. Mer om passet på Frollebolle senare! 
 
Nu ska jag kila ut i kylan igen. Det är sååå kallt idag! Någon enstaka plusgrad och jätteblåsigt. Jag ska hjälpa Erica och Buttler på ridbanan nu så det blir täckbyxor på. Jag hatar att frysa! Vi hörs mer sen. :) 
 
 
Jag och Buttler i somras! Tänk om det hade varit sådär varmt och skönt nu... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|