Godmorgon

Godmorgon! Lördag idag med världens tråkigaste väder. Det regnar, blåser och är alldeles grått. Som tur är är det i alla fall plusgrader! Men om man ska vända det till något positivt så är det ju faktiskt mysigt med det gråa och jag brukar bli ganska inspirerad till att göra saker när det är sånt här väder. 
 
Idag ska Leon och Frolle motioneras. Leon ska få komma ut i skogen efter två dagars tömkörning och Frolle ska få gå ett pass på banan med fokus på lösgjordhet och programdelar ur LA:1. Sedan ska såklart stallet fixas och jag ska även plugga till teoriprovet för BE-kortet. Mer än så är inte planerat, men jag hinner komma på massor än så länge! 
 
Nu först tänkte jag skriva ett inlägg om ett sedan tidigare önskat ämne, så håll utkik efter det! :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|