Film från LB:1 Hallsta Ridklubb

Jag har visst glömt ladda upp filmen från vår senaste tävling! Vi var på Hallsta Ridklubb och red en LB:1 för att prova vårt nya sätt att tackla problemet som uppstått (och uppstår fortfarande ibland) vilket visade sig vara helt rätt! Fokus låg helt enkelt på att jag skulle få in rätt tänk i ridningen och ge Leon en bra upplevelse, och inte så mycket på poängen. Men jag tycker att det kanske är roligt att se ändå, och framför allt i framtiden när det kan vara kul att titta tillbaka! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|