Mysig torsdag

Torsdagar har alltid varit av en favoritdag för mig, och det håller fortfarande i sig. Jag vet inte om det är för att det är fredag dagen efter, lite speciella är dom i alla fall för mig! Igår var min torsdag väldigt mysig..  
 
Först var jag i stallet som vanligt, men bara till lunch (det blir två halvdagar istället för en helt ledig dag den här veckan). Utöver stallsysslorna joggade jag även Dayton. När jag kom till lägenheten kändes allt så himla lugnt. Jag tog en lång dusch och satte mig framför datorn i lugn och ro för att gå igenom bilderna på Leon. Sedan ringde en av mina systrar, Madde, och sa att hon åkte förbi Stockholm och om vi inte skulle träffas! Så vi möttes på Kista Galleria och åt middag ihop. Det var verkligen jätteroligt att vi hann med att ses! ♥ 
 
Resten av kvällen bakade jag, Fredrik och hans mamma pepparkakor! Dock verkade som att jag var den enda som var taggad på julbak, haha. Dom blev i alla fall jättegoda så nu har jag en hel låda i stallet som jag inte kan låta bli! Jag ÄLSKAR pepparkakor! 
 
Vi kom i säng strax efter elva om jag inte minns fel och då var jag helt slut efter ännu en bra torsdag. :)
 
 


Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Gott!

Svar: Supergott!
Pernilla Hägglund

2015-11-27 @ 19:54:23
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|