Programträning

Godkväll! Jag rasslar in och uppdaterar en snabbis innan jag kryper ner i sängen. Kom hem för inte så länge sen och ser verkligen fram emot att sova efter en lång dag!

Idag åkte jag, Helena och Lindy Hop till Jursta Gård där Tantkalaset anordnade programträning för Lars Andersson. Helena och Lindy red MSVB:2 vilket gick suveränt! Lindy har bara gått unghästprogrammen innan så detta är en lite annan bedömning. Jag skrev protokoll och sög in allt Lars sa till Helena. Fantastiskt inspirerande att höra en så bra domares kommentar och ta del av hans tänk kring poängsättning! 

Vi kom hem till stallet igen vid sju. Så det blev en lång men härlig dag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|