Söndagsmiddag på Vapiano

Jag har varit ledig idag och spenderat hela dagen med Fredrik. Som vanligt med andra ord! Vi tog en lång sovmorgon efter att ha kommit hem väldigt sent igår kväll. Vi var med några av Fredriks kompisar på bio och såg The Martian som handlade om en astronaut som blev kvarlämnad på Mars. Den var riktigt bra och jag rekommenderar den varmt! 

Efter att vi ätit frukost tog vi tunnelbanan till stan där vi gick omkring kikade i butiker. Jag köpte födelsedagspresenter till min syster och pappa. Nu är det bara en present till mamma som fattas innan jag åker hem nästa helg! 

Innan vi åkte hem gick vi till Vapiano på Stureplan och åt en god middag. Vi båda åt pizza vilket var jättegott, men inte lika som jag förväntat mig faktiskt. Pastan ska vara ännu mer omtalad så den får jag prova nästa gång. 

Nu kollar vi på serier och äter glass. Ingen måndagsångest här inte! :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|