Veckoplanering

Såhär veckan innan tävling får Leon gå lite mer än vanligt, för att det helt enkelt bara är bra om han är lite trött. Han har så mycket energi så det räcker och blir över för 10 hästar till! Men efter helgens tävling ska han få lite drygt en vecka att återhämta sig och smälta alla nya erfarenheter. Det tycker jag låter som en bra plan! 
 
Måndag: Promenad
 
Tisdag: Longering
 
Onsdag: Lektion för Helena
 
Torsdag: Vila
 
Fredag: Uteritt
 
Lördag: Lektion för Helena
 
Söndag: Tävling - LB:1 Hallsta Ridklubb!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|