Några bilder

 
Mina "överlevnadshyllor" i sadelkammaren. Bra att ha om man blir akuthungrig, glömmer lunchen eller bara är sugen på något gott! 
 
 
Ordning och reda. 
 
 
Stallet och paddockarna. 
 
 
Dom lite planare gräshagarna ovanför paddockarna och skrittmaskinen, bakom huset. Här har hästarna det lugnt och skönt! 
 
 
Stallet idag innan jag åkte hem.
 
 
Femåriga Hirtenlife på promenad idag. På söndag åker hon och Helena till Flyinge för Breeders! Jag blir kvar hemma och tar hand om dom andra hästarna och stallet. :) 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Ser jättefint ut!

Svar: Visst gör det!
Pernilla Hägglund

2015-09-25 @ 18:41:29
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|