Stipendium!

Vilket roligt besked jag nyss fick på telefonen! Lotta Zetterlund från LRF Ungdomen Gävleborgs styrelse ringe upp och meddelade mig att styrelsen valt ut mig som stipendiat. Stipendiumet är en kurs i ledarskap och företagande för premieelever i Stockholm! Hur roligt?! 
 
Detta är mitt tredje stipendium för i år faktiskt. Trodde verkligen inte att jag skulle bli tilldelad så många!! Det första fick jag på studenten från skolan för årets studieprestation på 1000kr och sedan blev jag även tilldelad LRF Ungdomens (alla regioner) framtidsstipendium på 5000kr. 
 
Jag är SÅ stolt över mig själv, detta är verkligen superkul!! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|