Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vilka härlig bilder...!! Är det dressyr ni tränar?
Hur länge har du ridit? Jag har ridit i typ 9-10 år.. :P Men jag tror att du kanske är bättre än mig.. jag har ingen egen häst + att jag bara rider på en ridskola en gång per vecka.. :P

kram kram :)

Svar: Tack så mycket! Ja, vi tränar och tävlar i dressyr. Jag har ridit så länge jag kan minnas, och har i princip alltid haft egen häst. Det är bara att träna på och följa dina drömmar!
Pernilla Hägglund

2015-09-18 @ 22:02:53
URL: http://johannastrong.blogg.se
Postat av: Rebecca

Vilka härliga bilder! Blir lite avis att du fortfarande kan rida på ängen.

Svar: Åå, tack! Har man bönder till föräldrar är det lätt att fjäska lite.. ;)
Pernilla Hägglund

2015-09-18 @ 22:19:56
URL: http://rdhastsport.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|