Veckoplanering

Måndag: Lektion för Helena på utebanan
 
Tisdag: Lektion för Helena på utebanan
 
Onsdag: Vila
 
Torsdag: Uteritt - travbanan
 
Fredag: Lektion för Helena på utebanan
 
Lördag: Vila (jag är ledig)
 
Söndag: Promenad i ridhuset och skogen 
 
Egentligen hade jag velat haft en uteritt till med i veckans schema, men eftersom det är första veckan här känns det viktigt att Helena får "lära känna" Leon och mig ridmässigt, så vi kan lägga upp en tränings- och tävlingsplan tillsammans med olika mål. Så denna vecka får helt enkelt vara lite mer av en "träningsvecka". På söndag vill jag promenera honom i ridhuset just för att han ska få se det och få god tid på sig att landa där så att jag kan rida där senare. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|