Invigning

Igår åkte jag och hämtade upp Fanny och Johanna och sedan styrde vi mot Gävle! Realgymnasiet hade invigning av sina nya lokaler och det var verkligen roligt att vi alla tre fick ledigt samma dag för att åka dit. Vi gick i samma klass på real och har många härliga minnen tillsammans från vår gymnasietid! 
 
Det var såå roligt att träffa alla lärare, både gamla och nya! Det kändes som att vi var tillbaka från APL och hade ett "catch up"-samtal med våra hästlärare Molly och Sofie, haha. Like the old times! 
 
Det är ju faktiskt tack vare real att jag är där jag är idag och satsar på hästar och ridsport. TACK för det! 
 
 
Fanny, jag, Johanna och Molly med Real-hästen. ♥ Det var i denna lokal vi gick i när vi var där.
 
 
Några braiga citat på väggarna i trapphuset i en av dom nya lokalerna!
 
 
Våra klasskompisar Ida och Linnea pryder en av väggarna i en av dom nya lokalerna tillsammans med skolhästen Gabbi!
 
 
Massooooor av fika passade oss bra. Vi var reals "fikigaste" klass genom tiderna! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|