Lördag

Godmorgon! Eller kan man säga godmorgon när klockan är 12..? Jag har i alla varit vaken i några timmar men tagit rejäl sovmorgon tillsammans med Fredrik, som dessvärre jobbar idag. Jag är däremot ledig och har inga planer förutom att gå och hämta ut ett paket. Det är dagens enda måste och det är väll ändå väldigt skönt! 
 
Jag känner att en förkylning är på gång i kroppen så jag hoppas att en dag inomhus med vila kan få bort det. Men jag måste säga att jag faktiskt hållt mig väldigt frisk den här hösten och jag tror absolut att det har att göra med att jag hela tiden är utomhus och rör på kroppen! Frisk luft och fysisk aktivitet tror jag är den absolut bästa friskvården kombinerat med hästdoft.. ;) 
 
Har ni sett filmen på Leon igår? Vad tyckte ni? Jag gillar kommentarer! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|