Underbara vinterdagar

Alltså dagarna är verkligen sååå fina nu! Så fina att jag glömmer bort hur kallt det är till och med, haha. Vintern är verkligen en otroligt vacker årstid oavsett om det snöar, är molnigt eller strålande sol. 
 
Jag har haft en till "småplocksdag" i stallet som innehållit damning, promenader, ompyssling, extra mycket mys och lite annat smått och gott. Mysigt, men det är ju alltid tråkigt att inte få några ridtimmar i kroppen. Så är det ibland, och hästarna måste ju få sin vila dom med - även om det hade varit väldigt roligt om man kunde rida varje häst varje dag... 
 
Jag kom hem lite lite tidigare än vanligt idag och sedan dess har jag gjort lite tråkiga måsten såsom att fylla i min kassabok. Det är verkligen det tråkigaste som finns, men jag behöver få koll på min ekonomi och strukturera lite här och där så det är behövligt. En kassabok är verkligen superbra på det sättet att man får så bra koll och verkligen ser sina utgifter. En bra början i alla fall! 
 
Här kommer några söta bilder från idag! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|