Vi ska flytta!

Vilken fredag!! Puh. Jag känner mig alldeles pirrig, glad och lycklig för ÄNTLIGEN har jag och Fredrik hittat en lägenhet. Den är verkligen perfekt för oss! Det ska bli så himla himla roligt med något alldeles eget att dela med värlens bästa kille, och att kunna bjuda hem vänner och familj på sleepovers och middagar. Dream! 
 
Så.. På söndag går vårt lilla "flyttlass" till Håtuna som ligger strax utanför Sigtuna. Det är en fantastiskt fin hästgård som ligger bra placerat i förhållande till både mitt och Fredriks jobb, och vår lägenhet ligger ovanpå gårdens stall! Hur passande är inte det liksom? Åh, ska bli SÅ roligt. ♥
 
Vi var alltså där och tittade på den idag, jag och Helena. Och det är faktiskt tack vare Helena som vi har hittat den. Evigt tacksam! Allting var perfekt så vi bestämde oss direkt. Underbart! 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|