HEMKLICKAT

 
Klickat hem lite snygga/bra att ha-saker. Har fått dille på kepsar nu, och kamouflerat är ju så snyggt så vad blir inte bättre än en kamouflagekeps?! En ny vårjacka och en piké från Grand Prix Collection - typ det enda snygga ridplagget Gina Tricot lyckades skapa. Sen silikonsnoddar och face fix som man använder runt ögon och på mulen för en snygg tävlingsglans. Frolle kommer verkligen skina 2013's tävlingssäsong! Beställde också en hinkhållare som är praktisk att ha med på meetings och hänga upp vattenhinken i och ett par vita ridhandskar med extra bra grepp. Vad tycker ni om mina inköp? :D 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|