VISSTE NI ATT...

... jag har spelat innebandy? Jag spelade i Njutångers IF och var vänster back. Det bästa med det var att gå axel mot axel mot en motståndare och ta ut ilskan på dom, haha. Måste medge att jag saknar det riktigt mycket! 
 
... inte tycker om mjölk, trots att jag bor på en bondgård? Mjölk går endast ner till min mage om den är riktigt iskall och kommer direkt från ladugården. Annars blir det vatten eller juice! 
 
... jag var en riktigt bitch, eller vad man kan kalla mig, när jag var liten? Jag var väldigt säker på min sak och var absolut inte rädd för att säga vad jag tyckte. Brukar ofta få höra det från mina kompisar nu, haha! Tur jag har förändrats lite i alla fall ;) 
 
... jag för några år sedan älskade att skriva noveller? Det var ofta deckare och fick en lärare att nästan börja gråta genom att läsa en av dom. Haha, jag var djup där ett tag! Tror jag har en hel drös med noveller kvar på datorn, så om någon är intresserad kan jag publicera en här. 
 

... jag älskar att gå igenom foton från förr som jag lagt upp eller bara fotat? Jag tittar ofta igenom kamerarullen på min mobil, eller flödet på Instagram. Superkul att kika igenom och få återblickar ju! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|