Ny vecka

Hallå där! Hur är läget? :) 

Jag sitter på tåget till skolan och försöker tänka på allt positivt med denna dag. Helst av allt skulle jag vilja ligga kvar i sängen hemma. Men, jag ska få göra det jag älskar i skolan - rida - och likaså när jag kommer hem igen. Ser fram emot att äta min banan och mandarin också haha. Det gäller att se alla små saker! 

Under helgen har jag haft fullt upp verkligen. Jobba, laga, myskväll med två vänner, umgås med Fredrik, rida, gymma osv. Ledsen för att bloggen fått lida men så kan det vara ibland. Här är ett par bilder från dom dagarna vi missat i alla fall! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|