Mot Stockholm...

..och världens bästa kille! 

Jag sitter på första tåget nu och väntar på avfärd. Jag har köpt med mig lite fika och har tänkt passa på att sova ikapp timmarna jag missade inatt. Det har känts i kroppen att jag var uppe tidigt! 

Vi har varit i Högbo idag, lika igår, och idag jobbade vi först med en uppgift på fm och efter lunch red vi ett dressyrpass på utebanan. Det var roligt! 

Frolle kändes helt ok i morse förresten. Det var bäcksvart ute så jag såg ingenting! Det resulterade i en väldigt dålig balans hos mig. Jag skumpade nästan av när jag skulle fatta galopp, haha. Lite ovant i mörkret eftersom det här var första gången den här terminen. Han känns lite fräschare nu och jag ska verkligen ha det här i bakhuvudet - jag vet ju egentligen att Frolle behöver mycket variation för att hålla humöret och motivationen. Skärpning Pernilla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|