12/12-12 // MAGICAL

Tolfte i tolfte 2012 idag, och instagram, twitter och facebook bombades med bilder och "1212121212". Hoppas ni haft en bra tolfte-dag ;) Min har faktiskt inte varit så bra... 
 
Jag har haft ont i huvudet hela dagen och glömde vantarna hemma i morse. Skoldagen har väll varit helt okej. Men när jag kom till Iggesund och skulle åka hem ville inte epan starta. Ringde pappa som kom som en räddare i nöden med startkablar, som dock inte fungerade. Till slut fick vi bogsera hem den. Skitepa. Så stod i Iggesund en timme extra och mina tår förfrös typ. Dom har inte tinat än... 
Jag hoppade faktiskt över att rida idag. Sällan jag gör det, men dagar som denna är det kanske bäst att låta bli när jag är på så dåligt humör. 
 
Nu kikar jag och Erica på en ny header till bloggen. Den kommer bli riktigt snygg kan jag lova! Om ni vill förnya eran blogg med en ny header kan ni kontakta Erica, som gör gratis headers för tillfället. Passa på! 
 
 


Kommentarer
Postat av: lisse

Hejsan! Jätte fin blogg du har till att börja med:)
Men jag skulle behöva lite hjälp förstår du, om du skulle vilja gå in på min blogg och kika inlägget"uteboxar" och sedan skriva om du har någon erfarenhet av dom och vad tycker du om uteboxar så skulle jag bli jätte glad! Behöver nämlingen lite hjälp!:)

Svar: Det kan jag absolut göra! :)
Pernilla Hägglund

2012-12-12 @ 20:14:56
URL: http://lissegotze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|