Ny kategori

I samband med allting nytt har jag klurat på en ny kategori: "Veckans...". Jag vill nämligen på något sätt hylla vissa betydelsefulla, inspirerande, smarta, effektiva, balla/you name it personer, djur, saker eller vad det nu kan vara och detta genom att ge dom ett alldeles eget lite speciellt inlägg en gång i veckan. Det behöver inte vara någon/t hästbaserat utan det kan vara precis vem och vad som helst. 
 
Men det lilla extra med den här grejen är att jag vill att ni ska vara med och bestämma vem som ska bli "Veckans...". Ni får alltså lämna en kommentar med erat förslag som då ska innehålla namnet på den/det ni tycker ska bli samt en motivering till varför just ditt förslag ska bli valt. Jag kommer dock inte alltid välja någon bland kommentarerna utan jag kommer självklart tycka och tänka själv. SÅ BOMBA KOMMENTARSFÄLTET NU och många veckor framöver. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|