BE STRONG GIRL

Har precis haft ett jobbigt styrkepass för mig själv på rummet, haha. Laddade ner appen Träningspass som har workouts för hela kroppen - mage, rumpa, ben, kondition osv. Superbra app tycker jag än så länge! Lätt att förstå och bra övningar. Kommer ha en redig träningsvärk imorgon känns det som i alla fall :) 
 
På praktiken idag har jag ridit Seth, som jag ska rida hela veckan. Han kändes inte lika som han gjorde igår. Han var lite seg och ville inte riktigt lossna. Men efter en stund så gick det helt okej ändå. Sen har jag krattat stallplanen och hjälpt till i stallet och under knattekurserna. I morgon ska jag vara där vid 11 och ska ha hunnit rida Exet och Frolle innan, så det blir en tidig morgon för mig. Frolle ska dock bara skrittas, men Exet däremot ska jobba. 
 
 
Be strong girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|