SPORTLOV ♥

Äntligen en veckas frihet ♥ Den här veckan ska jag passa på att göra saker som jag inte hinner med annars, som att klippa håret, få massage, hålla i någon/några träningar med Erica, åka in och träna för Lena, städa i stallet, hälsa på mormor osv. Ska lägga ner mycket tid på att umgås med mina favvograbbar! Sen ska jag såklart hålla igång uppdateringen här också. 
 
Igår var jag ut och skrittade med Frolle i 40 minuter ungefär. Blev inget längre för att Jennie och Erica skulle komma över på kvällen. Vi kikade på Chalet Girl, åt gosaker och hade det supertrevligt. Idag har hästarna vilodag då jag har annat att göra. Jag har varit in till badhuset en stund och kollat på två av mina kusiner som tävlar i simning. Moa vann 100m ryggsim, stooort grattis! Strax ska jag åka över till bästisen Felicia som jag inte sett på jättelänge. Det ska bli mysigt. 
 
Men nu ska jag ändra lite i information om mig och hästarna, som man kan läsa genom att trycka på bilderna i spalten till höger om inläggen. Mer inlägg kommer upp under kvällen! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|