FLYTTAR...

Idag har epan agerat flyttbil och flyttat alla mina saker från huset till stugan/lägenheten/Basta. Jag har varit upptagen hela dagen med att göra i ordning, städa och konka påsar fram och tillbaka. Älskar redan att vara här och kan absolut tänka mig att bo här en längre tid! Jag har satt upp massor av fina foton på mina älskade grabbar, familjen, kompisar och placerat ut ljuslyktor och ställt upp porslinet i köket. Shit, vuxenpoäng här ;) 
 
Här får ni en liten smygtitt på mitt lilla kryp in! Om det önskas kan jag ta fler bättre bilder med systemkameran :) 
 


Kommentarer
Postat av: matilda

så mysigt!

Svar: Ja, och det var det också! :D
Pernilla Hägglund

2013-01-07 @ 16:53:25
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Jenny

Super mysigt, gärna fler bilder! :D

2013-01-10 @ 13:08:40
URL: http://monteryttarn.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|