GOD MORGON // TORSDAG

God morgon! Äntligen börjar förkylningen gå vidare efter vårat break-up ;) 
 
Idag ser planerna ut såhär: Först ska jag städa rummet som jag inte orkade göra igår eller när det nu var jag skulle göra det. Det blir bara värre och värre och dammråttorna förökar sig snabbt! Vid tolvtiden ska jag möta upp Jennie vid ladugården, hon ska fota kossorna till ett projekt hon jobbar med i skolan så då tänkte även jag ta med kameran och fotografera lite. Sedan ska jag äta en snabbis innan jag går ut till hästarna, mockar, rider Exet och sedan gör i ordning Frolle för att åka till ridskolan. Vi ska träna för Lena ikväll vilket jag verkligen ser fram emot! Det var ett tag sedan vi tränade på ridskolan över huvud taget så det ska bli roligt att kunna trimma ordentligt. Jag ska berätta för henne hur min plan och mina mål för 2013 ser ut och sedan komma överens med henne om vad jag och Frolle ska träna extra mycket på. Tyvärr har jag ingen som kommer kunna fota eller filma ikväll, men lovar att istället skriva utförligt om träningen efteråt. 
 
Förresten, igår red jag på banan med Frolle igen då det var det enda stället man kunde trava på. Han var kanonfin och längde till och med på steget i traven! Han jobbade med mig hela tiden och jag kunde ge honom hårfina hjälper. Jag kan lova er att det var en fröjd att sitta uppe på hans rygg det passet! Jag ska få honom lika fina idag :D 
 


Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett schabrak ♥

Just nu pågår en bloggtävling på vår blogg, där man kan vinna ett supersnyggt schabrak! Bara genom att ägna några få minuter av ditt liv och följa fyra enkla steg så har du chans att vinna detta. Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.se/2013/january/vinn-ett-legacy-gold-medal-schabrak-fran-hooks.html#comment

Kram. (Förlåt, om du inte gillar sådana här kommentarer!)

2013-01-03 @ 18:26:59
URL: http://www.ponnysmurfarnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|