Internetkrångel

Hej! Det är något knas med vårt internet så därför får bloggen lida lite. Gillar inte att blogga från mobilen men men..

Hoppas ni gillade bilderna på mig och Frolle, fler kommer komma upp så snart internet är fixat!
Idag är det verkligen otroligt varmt! Jag tänkte ta en cykeltur och sen bara hänga i solen och hoppas på lite färg. Hästarna får vila på grund av värmen, men ska nog ta in dom någon timma senare under dagen när det är som varmast så dom får vila lite från stekheta solstrålarna och insekterna.

Är det varmt hos er idag också? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|