Träning

Hejhej! Jag har precis skrittat en barbackasväng på Frolle på hacket. Igår galopperade vi lång och låg en runda på 30-40 minuter. I morgon är det dags att tömköra igen! 
 
Jag ska strax åka in till ridskolan och träna för Lena med Buttler, Ericas ridtravare som jag hjälper till att utbilda. Det ska bli roligt och framför allt intressant att höra vad Lenas ord om honom är och vad hon tycker är bra/dåligt samt vad vi ska träna på. Kulkul! Skriver om passet när jag kommer hem igen, alltså senare ikväll :) 
 
Har ni något ni vill läsa om? Jag har, som ni säkert märkt, kommit in i en bloggtorka-period. Får en idé, börjar skriva ett inlägg, läser igenom det och raderar. Hela tiden! Superjobbigt, så därför hoppas jag att ni har något kul ni vill läsa om som jag kan skriva. Kommentera! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Irma

Bilder är alltid kul på er två! Helt kär ju i Frolle hehe ;) annars så dina fakta inlägg om foder/träningsupplägg osv tycker jag är intressanta! Typ de där du skrev om hästens tuggbehov, hade ingen aning om det! Så sånna inlägg är roliga :)

Svar: Haha, tack! Ska försöka komma igång igen nu :)
Pernilla Hägglund

2013-07-25 @ 17:03:44
URL: http://topponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|