FREDAG, FREDAG, FREDAG!!

Godmorgon!

Den här veckan har verkligen runnit iväg och i morgon åker jag, mamma, Frolle, familjen Frestadius och Princen till Fagersta för genomföra årsdebuten på söndag. Jag längtar så mycket! Men först är det massor som ska göras hemma innan vi kan packa in i hästbilen. Ikväll kommer en ny liten familjemedlem till gården och jag ska rida samt börja packa lite. Myskväll, helt enkelt!

Mindre mysigt är att vi har kettlebell på idrotten idag, vilket innebär en herrejävlans träningsvärk imorgon och en halv vecka framöver... Suck!

Det här är en bild på Frolle från igår, när han varit ensam i 50 minuter. Ser ni hur svettig han är...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|