Första dagen

Första dagen i skolan på 4 veckor har gått bra. Jag blev rätt trött och seg nu den sista lektionen, men det får jag såklart räkna med. Det var så roligt att träffa tjejerna igen! Nu ska jag hem pch senare ikväll ska Lena eventuellt rida Frolle, det beror på vädret. Om inte tänker jag rida ut på honom och prova trava/galoppera lite, blev så sugen igår när han var så fin på tömmen! 

Är det något speciellt ni vill läsa om? Jag har nämligen ganska mycket ledig tid ikväll och kan då skriva några roliga inlägg! Önska gärna :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|