Gott nytt år!

Andra januari idag och jag är kvar hos Fredrik (som fyller 19 idag.. GRATTIS!!!!). Hade ett jätteroligt nyår med honom och hans vänner. Fick mitt livs första nyårskyss också ♥ 
 
Jag har inte så mycket att blogga om nu eftersom jag det inte finns några hästuppdateringar liksom. Det märks på statistiken men i morgon kommer jag hem igen så då kommer jag förmodligen börja uppdatera som vanligt. Hoppas ni tyckte om filmen på mig och Leon! Superbra att filma nu i början så man kan se utvecklingen senare. 
 
Nu ska vi iväg och födelsedagsfika med Fredriks mamma. Hej så länge! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fina hästar du har! :D

Svar: Tack så mycket!
Pernilla Hägglund

2014-01-02 @ 16:35:17
URL: http://sterkriders.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|