Tiden rinner iväg

Okej, hur fort har inte denna höst gått? Det känns som att det var alldeles nyss som jag startade höstterminen, kände att fyra veckors praktik var sjukt lång tid och att den här hösten skulle bli olidligt lång! Men nej, nu är det snart december och hösten har svischat förbi - och så har även praktiken gjort. Jag har bara TRE dagar kvar nu!! Det känns jättetråkigt faktiskt. Jag trivs så himla bra på Lövsta! Det enda som fattas är mina egna hästar och lite mer ridning, typ. 
 
Det är bara tre dagar kvar eftersom jag är ledig på fredag för att gå på SIHS tillsammans med skolan. REAL bjuder alla hästklasser på fredagens show och har gjort så varje år. Det tycker jag är jätteroligt och verkligen generöst! I år är ju showen på Friends Arena istället för i Globen och det tror jag bara är positivt. Större möjligheter och allmänt bättre för alla! Jag kommer även gå på lördag och söndag på dressyren tillsammans med Erica. Ska ni dit? 
 
Nästa måndag är det skola som vanligt igen och bara tre veckor kvar till jullov! Det ska bli ganska roligt att komma tillbaka till skolan, träffa tjejerna och lyssna på allt dom har att berätta om deras praktik. Jag känner på mig att dom tre veckorna i skolan också kommer svischa förbi och helt plöstligt är det min födelsedag, julafton och nyår. Allt på en gång! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|