Ledig fredag

Hej på er! Jag har en ledig dag idag och den har jag utnyttjat på allra bästa sätt. Jag passade på att ta sovmorgon med Fredrik, städa min bil både in- och utvändigt och sedan har jag varit i stallet i några timmar. Frolle reds ut och sedan gick jag ut på en promenad med Leon! Nu har jag precis duschat och ska alldeles strax åka till Fredriks sommarhus. Skönt att vara klar med alla "måsten" såhär tidigt, det var ett tag sen nu. 
 
Imorgon och på söndag jobbar jag och på eftermiddagen på söndag åker vi till Stockholm. På måndag ska jag, Fredrik, hans pappa och lillebror åka till Gotland en vecka. Det ska bli SÅ roligt och välbehövligt för min del! Ladda batterierna och hinna med att tänka, planera och framför allt andas lite. Just nu har jag alldeles för mycket att tänka på för att jag ska hinna smälta allt och reagera liksom. Det är mycket som händer, jätteroliga saker men också mindre roliga.. 
 
Nej, nu måste jag åka! Vi hörs mer sen. :) 
 
 
Igår var jag och Frolle i ridhuset. Lite hängig på bettet men annars fin! Vi jobbade på och han var duktig som vanligt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|