Snart frisk

Hej! Idag vaknade jag upp mycket piggare och imorgon ska jag till skolan igen. Skönt! 
 
Jag har varit en sväng till stan hos veterinärerna redan och hämtat medicin till en ko åt mamma. Nu ska jag vila en stund och sedan tänkte jag gå ut till stallet. Om jag orkar ska jag tömköra både Leon och Frolle idag! Det är så himla fint väder ute så jag kommer nog få en extra energikick när jag kommer ut. 
 
Det blev bara ett kort inlägg nu, men det finns inte så mycket att skriva om nu när jag bara typ legat i sängen. Ni förstår nog! :) 
 
 
En liten throwback till dagen då Leon kom till mig! Första november 2013. ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|