Städdag

Den här dagen har än så länge bara gått åt att städa städa städa! På förmiddagen städade jag min epatraktor som ska säljas provade även köra den en sväng. Jag har inte städat den på 3 år så ni kan ju tänka er att det var välbehövligt. Samtidigt städade mamma volvon. Efter en fikapaus satte vi igång med att städa mitt rum och möblera om. Det tog hela 4 timmar, men nu ser det ut som ett helt nytt rum! Jag bytte några hyllor och möblerade om.
 
Glömde tyvärr ta förebilder men såhär ser mitt rum ut nu i alla fall. :) 
 
 


Kommentarer
Postat av: Annika och Erik

Erik kände inte ens igen sig! Snyggt det blev.. och fina lakan :) <3

Svar: Haha, ja det blev väldigt olikt sig! ;) Tack! Mina favvos <3
Pernilla Hägglund

2015-03-24 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|