SIHS 2015

God söndagskväll! Jag har precis kommit hem från en dag i stallet och Friends Arena. Helena har varit bortrest i helgen vilket är anledningen till att jag jobbat två halvdagar istället för att ha en helt ledig dag! Så idag jobbade jag fram till lunch. Erica kom från Hudik till stallet i morse och gjorde mig sällskap innan vi åkte mot Solna! 
 
Vi har suttit och sugit in oss inspiration från küren hela eftermiddagen. Mina favoriter var Tinne och Magi (såklart!), Patrik och Scandic och Adelinde och Parzival! Jag fastnade också lite extra för norskan Cathrine med hästen Fernandez. Dagens ståpäls var Kristian Von Krusenstierna och Biggles avslutning när hela Friends gav stående ovationer för att tacka ekipaget för sista gången i liknande sammanhang. Riktigt rörande! 
 
Efteråt gick vi på mässan. Jag shoppade inte så mycket men det jag fick med mig hem var ett par De Niro-stövlar i modell Polo och färg oxford (drömträningsstöveln!!), ett par matchande sporremmar från De Niro, ett skinn/läderbalsam som jag bara var tvungen att prova och ett hårband med rosor att ha runt min donut. Superdupernöjd med allt! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Erica Schedin

Stövlarna var så snygga på dig!

Svar: Riktigt nöjd! Tack för att du övertalade mig.. ;)
Pernilla Hägglund

2015-12-01 @ 08:52:16
URL: http://ericaschedin.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka snygga stövlar!

Svar: Tack!!
Pernilla Hägglund

2015-12-02 @ 20:14:29
URL: http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: anonym

Har du samma storlek och mått i dessa som dina svarta? :)

Svar: Jag tog faktiskt en storlek större i foten för att få plats med tjockare strumpor till vardags. Annars är dom likadana. :)
Pernilla Hägglund

2016-02-12 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|