Humlan och Leon

Humlan och Leon har blivit nya boxgrannar denna vecka. I vanliga fall bor Leon i inackorderingsstallet som ligger vägg i vägg med Stall Reje, men nu när Hirten är i Flyinge får Leon öva på att sova borta och bor i Hirtens box. Det har inte varit så populärt hos Humlan som tror att Leon ska sno hans mat, medan Leon tror att Humlan vill leka och gosa.. Haha! 
 
Idag när jag skulle åka hem stod dom däremot så snällt med huvudena intill varandra. Fick ingen bild på det men här är en annan där båda två är med i alla fall! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|