Alla ♥ dag

Hade ni en härlig dag igår på självaste alla hjärtans dag? Det hade i alla fall jag! 
 
När jag kom hem från stallet började jag preppa inför kvällens middag. Jag och Fredrik valde att fira med våra stackars singelvänner och bjöd hem dom på min "paradrätt" (smördegsinbakad potatis, kyckling, ädelostsås och sallad - såååå gott!) och kladdkaka med glass till efterrätt. Alla härtans dag är ju inte bara till för par utan även för familj, släkt och vänner och jag tycker att våran kväll blev väldigt mysig! 
 
Kvar från igår är ett stort berg med disk som jag verkligen inte orkar ta tag i, haha. Meeeen för att kunna göra något annat ätbart ikväll måste det göras. Så är livet som vuxen.. Haha ;) 
 
Jag håller i alla fall på att ladda upp programridningsfilmen nu som krånglat jättemycket, men nu verkar det äntligen som att det vill samarbeta! Håll utkik under kvällen. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|