Just nu

Jag kom precis hem efter jobbet och efter att ha varit i några mysiga butiker i Knivsta. Jag hittade mina drömbordstabletter, några fönsterblommor och ett supergott chai latte-te som jag nu sitter och smuttar på. Jag var så himla hungrig så jag var tvungen att hälla upp lite fil också. 

Ikväll ska jag ta igen lite bloggtid, baka en kladdkaka och laga mat tills Fredrik kommer hem från sitt jobb. Han jobbar ofta sent så då är det skönt om vi bara kan äta och sedan gå och lägga oss när han kommer. 

Håll utkik efter fler nya inlägg lite senare! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|