Svävar på moln

För Leon har fått sin första placering i livet!!!!! Jag svävar verkligen på moln. Jag är så fantastiskt stolt över min vackra häst som dansar runt sin debut i LA:3, får 64,286% och placerar sig som femma av 32 starter. Och det med en så bra känsla där jag verkligen nådde fram till honom och han tog min ridning på ett otroligt bra sätt! 

Helena var på plats och hjälpte mig, coachade på framridningen och filmade ritten. Så tacksam gentemot henne och all den hjälp vi får av henne! Hon är en stor del av utvecklingen vi gjort. Världens bästa tränare och chef! 

Kommer nog inte kunna somna ikväll.. Jag är så glad! 









Kommentarer
Postat av: Anna

Varför bloggar inte du länge

2016-10-11 @ 21:15:19
Postat av: Anonym

Saknar din blogg!

2016-10-21 @ 14:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|