Sponsormöte

Godkväll! Hoppas er fredag varit bra. Jag har varit ledig idag och haft min mamma på besök så min fredag har varit fantastisk! Mamma kom igår efter att ha besökt min syster Annika och hennes sambo i Växjö, så hon sov här till idag. Jag och Fredrik bjöd mamma på en riktig brakfrukost i morse med gröt, stekt ägg och scones med brie och marmelad. Vi blev proppmätta! Frukost är ju det godaste som finns så det skulle jag kunna äta alla måltider, haha.. 
 
Efter att vi vilat oss lite åkte vi in till Sigtuna. Vi parkerade i Sigtunas "medeltida stadskärna" och promenerade i området och sedan stannade vi till och fikade på Strandvillan Café. Ett riktigt mysigt café tyckte jag med en härlig uteservering till sommaren med utsikt över mälaren! 
 
När vi kom tillbaka till lägenheten åkte mamma hem och jag styrde mot Knivsta för att möta upp Helena och åka in till stan. Vi var på Martha för ett sponsormöte med Annika. Hon sponsrar hela clinic-gänget med fantastiskt fina klädesplagg till 27e mars, och jag kan knappt vänta tills jag får ta på mig dom och rida i dom! Jag har kläderna på mig just nu och dom sitter perfekt. Jag tycker att ni verkligen ska titta in på deras webshop! Och om ni har vägarna förbi bör ni verkligen svänga in till butiken som ligger på Tomtebogatan 30 i Stockholm. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|