Premiär i gräshagarna

Idag har termometern visat hela 26 grader. Heeeeelt sjukt! Jag och Helena har svettats igenom den här dagen, men alla hästarna har skött sig utomordentligt bra trots värmen. Förmiddagen fick dom spendera i gräshagarna vilket var premiär det här året! Det var pyttelite spring just i släppet men sedan stod dom fantastiskt lugnt och betade. På eftermiddagen fick allihopa gå upp till dom vanliga hagarna igen, för att det passar bäst i och med ridningen och för att det ju var första gräsbetningen. 
 
Visst ser det härligt ut? :)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|