Workout

Idag innan jag åkte hem passade jag på att springa en runda som vi brukar rida och sedan vara en liten stund på gymmet. Jag har haft ett litet träningsuppehåll på några veckor efter att jag var sjuk, och har inte känt mig helt frisk förrän denna vecka. Idag hade jag lite tid över så då passade jag på! Det var lite tufft men väldans skönt efteråt som vanligt. Alltid när jag inte sprungit på ett tag brukar jag få ganska mycket håll, men jag vet att det går över efter några gånger. 

Jag och Fredrik har precis ätit middag och nu känner jag bara för att gå och lägga mig i sängen och kolla serier. Det förtjänar jag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|