22 DECEMBER

Hej på er! Kan nu, utan att ljuga, säga att jag är SEXTON år gammal och överlevde dessutom jordens undergång, det ni.. ;) Haha. Min födelsedag var grym, fick jättefina saker. Allt kommer komma upp på bild så fort som möjligt, men är inne i julstressen nu har jag lite grejjer som ska tas om hand först. 
 
Första dagen på jullovet idag alltså. Så himla efterlängtat! Har suttit hela morgonen och bråkat med våra skrivare. Bläckskrivaren hade slut på bläck och laserskrivaren drog ut färgerna på fotopappret. Sen hjälpte pappa mig att byta bläck så nu har jag äntligen fått ut dom där jäkla fotona. Har nämligen skrivit ut, bland annat, 2 God Jul-foton som jag bland annat ska skicka till ridskolan. Dom blev superfina! 
Just nu väntar jag på att Erica ska komma över. Vi ska skotta bort all snö på ridbanan och hon ska hjälpa mig leta upp bommarna under snön, som jag var för lat för att ta bort innan all snö kom. När det är klart ska jag rida där på båda killarna och om jag hinner ska jag även åka till Enånger på en julkonsert. Men skulle tro att min tid inte räcker till för det idag, vilket är synd för det skulle vara jättemysigt att åka dit.. 
 
Uppdaterar er så fort jag får en lucka :) 
 
 
Några bilder från igår. Lunchade på Coffehouse By George med Fanny efter skolan och på kvällen kom några vänner över på myskväll. Underbar födelsedag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|