DAGENS RIDPASS

Det var meningen att jag skulle göra en ordentlig genomkörare med Frolle idag på banan. Ett pass på banan blev det, men ett ordentligt pass vet jag inte om det blev. Jag har blivit sjuk, har riktigt ont i halsen och är trött i hela kroppen. Så jag satt väll mest och åkte idag. Kändes som att vi inte kom någon vart alls med passet idag. Erica var snäll och fotograferade ändå, och det synd på bilderna att jag är hängig! Så typiskt för jag såg verkligen fram emot en massa fina bilder där både jag och Frolle såg bra ut. Aja, här kommer ett smakprov! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|