DAGENS RIDPASS

Det blev ingen träning idag. Våran bil ville inte starta och dessutom är det klappkasst väglag. Så det fick helt enkelt bli en uteritt med Erica och Exet i snöovädret. Vi red ut barbacka och var borta i cirka 1 timma. Frolle var kanonfin idag, så himla skönt! Dom hade inte plogat hela vägen vi red på på hela helgen, så vi fick pulsa lite. Det tyckte hästarna var superkul, öronen var spetsade! 
Som vanligt när jag rider med Erica blev det en hel del prat och skratt, alltid lika roligt. Vi har planerat in en photoshoot till helgen, mer än så säger jag inte. Men om vädret är på vår sida kan jag garantera er att det kommer bli sjukt fina bilder! Håll ut ;) 
 
Pratade med Lena om när Fredrik skulle komma till klubben, och den 29:e december står det nu träning på schemat, längtar! 
 
 
Bild från i februari när jag och Frollisen pulsade i snö! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|