DISSAR

Efter som jag hissade igår blir det väll inte bättre med en diss idag, eller vad säger ni? :) 
 
Den här feta dissen går till, bambarabambambambaaaaaaa.... "ormskinnsridstövlar". Jag kikade för en gångs skull in på dressyrmupparna igår där jag såg ett par ridstövlar som bokstavligen talat fick mig att bli spyfärdig. Inte bara dessa ridstövlar med ormskinn, utan alla ridstövlar med ormskinn tycker jag verkligen är apfula. Dom snor för det första alldeles för mycket uppmärksamhet från ekipaget med fläckarna och av någon underlig anledning får jag känslan av att dom luktar konstigt också, haha. Är det bara jag eller tycker ni också att dom är ruskigt fula? 
 
 
Såhär ska ridstövlar se ut! 
 
 


Kommentarer
Postat av: matilda

uh så fula :o

Svar: Haha, eller hur!!
Pernilla Hägglund

2012-12-15 @ 19:05:35
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Erica

håller med dig till tusen', riktigt fula!!

Svar: Jaa, sjukt!
Pernilla Hägglund

2012-12-15 @ 22:52:47
URL: http://ericaschedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|