GODMORGON // SÖNDAG

Hej hopp! Glad andra advent :D 
 
Jag ska strax hoppa i ridkläderna, eller ja, ridtäckbyxorna. Mina lår avlider i den här kylan om jag rider i ridbyxor och jag hatar att ha långkalsonger under för jag känner mig så fruktansvärt tjock och klumpig. I alla fall, jag tänkte ta med mig kameran ut och fota grabbarna i hagen innan jag tar in dom, så jag har några fina bilder att bjuda på ikväll! Frolle ska skrittas bara idag, han tyckte det var jättejobbigt igår i djupsnön så vi ska bara ta det lugnt och skritta bort träningsvärken idag är det tänkt. Exet ska däremot ridas på långtur, som även ska ridas igenom ordentligt. 
 
Sedan väntar en del plugg på ridteori och fysiologi. Jag ska även baka proteinkakor, mums! 
 
 
My love, my life ♥


Kommentarer
Postat av: celine oldstrand

Tack för kommentaren på bloggen, och du har jätte fin blogg och jätte söt och fin häst ! :) kram !

Svar: Tack detsamma! Kan bara hålla med :D Kram
Pernilla Hägglund

2012-12-09 @ 11:59:28
URL: http://celineoldstrands.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|