HISSAR EXCELLENT CRW

Jag är inte särskilt impad av ridbyxor utan helskoning, jag känner mig "naken" med sådana. Med helskodda ridbyxor känns det som att man sitter mer intill sadeln och hästen och inte glider omkring, dom är mycket skönare att ha vid vanligt stallarbete och man fryser inte lika lätt om rumpan när det börjar bli kallt! Dessutom är helskodda ridbyxor så snygga. Genom min "ridtid" har jag haft ett x antal olika ridbyxor och jag har än så länge bara hittat 1 absolut favorit. Det är den helskodda ridbyxan Excellent CRW från Hööks. Just nu har jag ett par vita som jag för det mesta alltid har när jag tävlar. Jag har haft dom i cirka 3-4 år nu och inte en enda söm har släppt, och dom är fortfarande lika vita. Dessutom är dom av världens skönaste material, det är lite stretchigt och sitter som en smäck. 
Priset för dessa ligger på 649:- vilket dom verkligen är värda. Bästa ridbyxan, ever! 
 
 
Nästa inköp av ridbyxor blir nog ett till par Excellent CRW, fast ljusgråa! 
 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Superfin header :)

Svar: Tack! Erica som har designat den gör för tillfället gratis headers åt alla som vill, hon är grym och har gjort alla mina olika headers jag haft :) Passa på! http://ericaschedin.blogg.se
Pernilla Hägglund

2012-12-15 @ 14:13:54
URL: http://stallsackum.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag har ett par sånna vita och svart och dom är jätte jätte sköna ;)

Svar: Ja, älskar dom!
Pernilla Hägglund

2012-12-27 @ 22:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|